"מירב מוסקוביץ. "הינשופה
שמי מירב מוסקוביץ ואני היזמת והבעלים של "הינשופה".
"הינשופה" היא המסגרת העסקית לתחומי הפעילות השונים שלי, ודרכה אני מציעה לכם מגוון של מוצרים ושירותים לבית ולעסק. כל אחד מהתחומים הללו – שהם שונים אחד מהשני – הוא מקורי וייחודי, מביא שימחה לעולם, ומסייע למבוגרים וילדים בתחומים שונים. אני מקפידה על ייצור כחול לבן ככל שניתן, אוהבת למחזר ולשמור על הטבע, וחרטתי על דגלי איכות מוצר ושרות משובח.
ניתן ליצור עימי קשר בנייד 052-3241090, באותו מספר אני זמינה גם בווטסאפ וטלגראם, וכמובן בכתובת דואר אלקטרוני
כתובת העסק: הגשמה 26, חריש. (יש לתאם הגעה)
פרטיות:
1. אנחנו לא חולקים את המידע הפרטי שלך מלבד עבור ביצוע פעולות הנועדו לתת לך שרות.
2. אנחנו שומרי חוק, ולכן במצב חריג בו החוק מחייב אותנו למסור מידע לידיו – המידע יימסר.
3. אנחנו לא אוספים מידע מעבר לנתוני השימוש באתר והמידע שאתה מעביר לנו.
4. המידע שאתה מעביר לנו משמש אותנו לצורך השרות שאתה מקבל בלבד.
5. אנו עושים את המרב כדי להימנע מחשיפת פרטים אישיים של הגולשים, למעט אילו המופיעים בפרופיל המשתמש הגלוי.
6. הינשופה תהיה רשאית לשלוח אליך מפעם לפעם בדואר אלקטרוני או במדיה אחרת דברי פרסומת ועדכונים. תוכל להסיר עצמך מרשימת התפוצה בכל עת. אנחנו ממליצים שלא להסיר את עצמך על מנת שתוכל להמשיך ולקבל עדכונים על מוצרים חדשים ומבצעים.
נגישות:
1. אתר זה הוא החנות האינטרנטית שלנו למוצרים שאנחנו מייצרים ומוכרים. אין לנו חנות פיזית. למרות זאת, ניתן להגיע לפגישה או איסוף הזמנה.
2. הגעה לעסק: כל הגעה בתאום מראש בלבד. בתאום ההגעה, אנחנו נגיע אליך לרכב, ונמסור לך את ההזמנה, וכך נקל על הגישה הפיזית לאיסוף.
3. אם ישנו אתגר בביצוע משלוח רגיל דרך הדואר או שליח, אנא עדכן אותנו ואנחנו נמצא את הדרך המתאימה לעשות את המשלוח, כך שתוכל לקבל את השרות ולהנות מהמוצרים.
4. אנחנו מייצרים מוצרים ייחודיים לפי בקשה והזמנה. אם ראיתם מוצר באתר שאתם מבקשים להתאים בצורה כלשהיא לצרכיכם, אנא עדכנו אותנו טרם ביצוע ההזמנה, ואנחנו נעשה כמיטב יכולתנו לסייע.
5. אנחנו אורזים את המוצרים בצורה מיטבית, כזו שמגנה עליהם בשלב המשלוח. ניתן לפתוח את האריזות ללא כלים. במידה ויש לכם צורך באריזה מסוימת או דגשים לאריזה, אנא עדכנו אותנו טרם ביצוע ההזמנה, ואנחנו נעשה כמיטב יכולתנו לסייע.
6. בעת ביצוע הזמנה ניתן לשלם באמצעי תשלום שונים לנוחותכם, במידת הצורך ניתן לבצע הזמנה טלפונית.
7. ניתן ליצור עימנו קשר בכמה דרכים, כולן מצוינות ברחבי האתר:
- אפליקציות ווטסאפ (WhatsApp) ו/או טלגראם (telegram): 052-3241090
- SMS: 052-3241090
- EMAIL: info.sheowl@gmail.com
- דרך עמוד "צור קשר" באתר.
8. נעזרנו באתר איגוד הנגישות הישראלית www.negishim.org והתקנו באתר את תוסף הנגישות.
9. אנחנו מנגישים את האתר כמיטב יכולתנו. ככל שמצאתם חלק לא מונגש דיו, נשמח שתעדכנו אותנו ואנחנו ננסה במיטב יכולתנו לשפרו.
מדיניות משלוחים:
-
איכות המוצר וחווית הלקוח מאוד חשובה לנו ולכן כל המוצרים שלנו יוצאים מ"הינשופה" כאשר הם ארוזים היטב בצורה המתאימה למוצר ולמשלוח.
-
הינשופה פעילה בימים א-ה, בשעות 08:00-16:00. לא כולל ערבי חג וחג. לכן ימי עסקים במובני משלוחים מתייחסים לזמנים אילו, אלא אם בוצע תאום ישיר טלפוני ספציפי אחר.
-
בהתאם לסוג המוצר שהוזמן ומשקלו/כמות, אנחנו עושים שימוש בשליח או דואר ישראל או חברת משלוחים.
-
במידת האפשר ניתן לתאם זמן משלוח ספציפי (בשלב ההזמנה יש אפשרות לציין זאת).
-
כעקרון ניתן לתאם כתובת משלוח שונה מכתובת המזמין (בשלב ההזמנה יש אפשרות לציין זאת).
-
ניתן לבצע איסוף עצמי בתאום מראש עבור כל מגוון המוצרים שלנו (בשלב ההזמנה יש אפשרות לציין זאת). בשיטה זו תוכל כמובן לחסוך את עלות השילוח. הגעה לאיסוף עצמי רק לאחר אישור התשלום ואישור תאום ביצוע איסוף עצמי הכולל יום ושעה. מומלץ להתקשר ולוודא טרם יציאה לאיסוף.
-
כתובת לאיסוף עצמי מצוינת בדף צור קשר.
-
משלוח למדינות מחוץ לישראל: ניתן בהחלט, בתאום ספציפי בלבד. משלוחים לחו”ל עשויים להיות מחויבים בעלויות מכס או מע”מ בהתאם לחוקי המדינה אליה נשלח הפריט. אלו עלויות שקשה לנו לצפות מראש ואין לנו שום שליטה או קשר אליהן. כל עלות שכזאת היא על חשבון המזמין.
-
מחירי המוצרים שלנו אינם כוללים משלוח (מלבד משלוחי מקומי חינם כפי שמופיע ברשימת אזורי המשלוח) אלא אם צוין אחרת במפורש.
-
מחירי המשלוחים מצוינים בנפרד ובנוסף לעלות המוצר, ברשימת האפשרויות למשלוח.
-
תלוי במורכבות המוצר המוזמן, אנו עושים מאמץ לשלוח את המוצר עד 7 ימי עסקים מרגע ביצוע התשלום ואישור ההזמנה – אלא אם הודענו ותאמנו עימך אחרת. אנו עושים מאמץ להכנה ומשלוח מהיר ככל שניתן.
-
עבור ישובים מרוחקים ייתכנו עיכובים בזמני האספקה (ניתן לברר ספציפית וישירות מועד מדויק לאספקה לישובים מרוחקים).
-
במידה וקיים מבצע בתחום המשלוחים, הינשופה רשאית להפסיק את המבצעים בכל עת וללא הודעה מוקדמת.
-
כאשר מתואם משלוח במסירה אישית/שליח/איסוף עצמי, חשוב מאוד להיות זמין בטלפון הנייד/ווטסאפ, על מנת לאפשר העברת עדכונים ומפגש. לקוח שלא יהיה זמין והזמנתו תוחזר לינשופה, יחויב בעלות ההחזרה כפי שתבוצע בפועל ולא פחות מ 50 ₪ למשלוח.
-
חיוב המשלוח ייתכן ויהיה עבור ההזמנה כולה, או עבור כל פריט בנפרד, הכל בהתאם לפרוט בשלב ביצוע ההזמנה.
-
חשוב להקליד בפרטי ההזמנה כתובת מדויקת הכוללת את כל המידע הנדרש כגון: עיר, שכונה, רחוב, מס בית וקומה, קומת מגורים, מספר כניסה, שם על הדלת/משרד וכדומה על מנת למנוע עיכוב באספקה.
-
אספקת המוצרים במשלוח עבור כתובות בישראל בלבד (ראה התייחסות למשלוח לחול בנפרד) כפופה לנגישות סבירה והגיונית. (הגבלות ביטחוניות, תשתית, וכדומה..). למרות זאת, ייתכן ולא ניתן יהיה לספק משלוחים לישובים מסוימים בישראל והכל בהתאם להנחיות דואר ישראל וחברת המשלוחים. במקרה כזה ניצור עימך קשר ונתאם יחד שיטה חלופית אפשרית למשלוח. במידה ולא ניתן יהיה לבצע את המשלוח, לא תחויב.
-
אנחנו עושים ככל שביכולתנו לוודא משלוח איכותי ובזמן. הינשופה לא תהה אחראית לכל נזק ישיר או עקיף, בגין איחור ו/או עיכוב, שנגרמו כתוצאה מכוח עליון, צד שלישי ו/או כל נסיבות או אירועים שבשליטתנו או שאינם בשליטתנו.
-
במידה והלקוח מעוניין להחזיר מוצר, יש לתאם עימנו מראש ולקבל אישור החזרה כתוב. עלויות השילוח עבור החזרת המוצר אינם מכוסות על ידי הינשופה.
-
האתר לא יישא בכל אחריות לעיכוב ו/או איחור בשילוח שמבוצע ע"י צד ג' אשר מושפע מכוח עליון ו/או שביתות ו/או השבתות ו/או אי מענה מצד הלקוח לתיאום המשלוח.